Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster1
zoekster1 - 13-04-2016 20:41:21
Computers & Telefonie

Alternate en garantie

Het is absloluut zo dat alternate er verantwoordelijk voor is dat u een goed product afgeleverd krijgt in feite heeft u recht op vervanging of herstel van het product. en ook al is het herstel (reparatie) oorspronkelijk bedoeld voor kleine mankementen en vervanging voor grote mankementen aan een product, lijkt het er nu op dat ondernemers meestal voor de herstelroute kiezen. nou ja, wat doe je eraan. niets helaas. de periode dat u moet wachten op herstel of vervanging mag (vanuit de wet gezien) echter niet te lang duren en u mag er ook geen ernstige overlast van ondervinden. u kunt nu wel alvast een mail naar alternate sturen waarin u een (redelijke) termijn geeft waarbinnen u weer een volwaardig product bij u thuis moet hebben. lukt dat niet binnen die termijn, zo stelt u, dan ontbindt u de overeenkomst. verzoek om een schriftelijke reactie binnen bijv 10 dagen.

alternate staat helaas niet bekend om zijn uitstekende service/aftersale.