Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Moet ik terugbetalen ?
@mein33
ook uw advies vind ik erg matig. geduld hebben en wachten. het is veel beter nu een klacht via de mail in te dienen over de gang van zaken, dan komt er echt wel een schriftelijke reactie van de zorgverzekeraar. en dan weet ts precies waar ze aan toe is en wat en wat de procedure wordt.
iedere 14 dagen aan de telefoon hangen lijkt me eerlijk gezegd, als je het al helemaal spuugzat bent, helemaal geen goed idee. de telefonische klantenservice is vaak alleen maar handig als je een vraag hebt die in lijn staat met de basisscripten die ze hanteren.
excuus aan mein33, in uw allereerste reactie had u het ook al over het klachtenformulier, daar hebik overheen gelezen. mijn fout.