Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vodafonewebcare
vodafonewebcare - 28-04-2016 09:10:36
Computers & Telefonie

Klantenbinding vodafone

beste weepinbell,

je kunt er voor kiezen om jouw contract 4 maanden voor de einddatum te verlengen. je nieuwe abonnement gaat dan per direct in. je ontvangt immers ook al je nieuwe telefoon van ons.

de maandelijkse afbetaling van je telefoon betaal je vanaf de ingangsdatum 12 of 24 maanden. na deze 12 of 24 maanden komt de maandelijkse afbetaling van je telefoon te vervallen en betaal je voor de resterende maanden van je contract alleen de abonnementskosten.

je kunt natuurlijk ook gewoon jouw contract op de einddatum verlengen indien je niet van bovenstaande vervroegde verlengservice gebruik wilt maken. 

met vriendelijke groet,

vera
vodafone 24/7 webcare