Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

di
diemenees - 28-04-2016 14:36:29
Auto & Vervoer

Geen geld terug van ns door niet gebruikte tickets bij ziekte

1.zoals al meer malen gezegd: dit staat zeer duidleijk in de voorwaarden van e-tickets. niemand dwingt u die dingen te kopen, je kan op de dag een gewoon kaartje uit de automaat halen, of gewoon met de chipkaart-dan heb je dat problem dus niet.
2.uw idee dat ze ''het kunnen zien'' is ook helaas niet waar. in heerenveen zijn dus geen poortjes, op s'hol ook al niet en je hoeft ze dus enkel aan de conducteur te tonen als ie het belieft langs te gaan. verder moet je dan een officieel id tonen, want er kunnen wel x mensen met jouw naam kopietjes laten maken.
met de kaartjes uit de automaat moet je wel insjekken-aan palen dus op die stations, en daarbij komt de datum erop. daarmee kan je dan-al zal ns dat nooit hardop zeggen, op die dag op elk station zoveel in+uitsjekken als je maar wil. daarom moet de conducteur nog steeds langskomen om te zien of je wel op het juiste traject reist.
eventueel kan je je geluk proberen op forum.ns.nl-daar willen ze nog wel eens over hun hart strijken in specifieke gevallen.
verder vraag ik me af waarom al die mensen als voorheen...lekkertje toch maar blijven cyberspace te vervuilen met hun antipathie tegen ns- gebruik dan een forum dat daarover gaat. dit heet vraag en beantwoord-graag ter zake dus.