Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 03-05-2016 15:43:21
Computers & Telefonie

Simkaart van telfort is niet te activeren wegens technische problemen

Lukt het niet met 1244 bellen en het stappenplan volgen? heeft u de juiste simkaart voor uw toestel?
u zegt "een tijdje geleden" is dan wel op tijd geprobeerd om de kaart te activeren, meestal moet dat binnen een bepaalde termijn.
zelf heb ik nooit last van zoiets gehad, en als ik dat zou hebben zou ik stappen ondernemen om mijn geld terug te krijgen.

ik lees net de link van @marita5, dus naar de telfortwinkel gaan.