Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 11-05-2016 08:50:21
Elektronica & TV

Waardevolle usb stick met de te repareren tv per ongeluk meegenomen,

@teundevries , 

uw reactie :



door teundevries 11 may 2016 om 08:43 
antwoorden / 1 vragen


het gaat mij vooral om de service die is geleverd,als er gewoon adequaat was gehandeld was er nu niets aan de hand geweest, tuurlijk ik kan een nieuwe stick kopen. maar daarmee kan ik mijn oude stick niet terug krijgen. ik vind de service gewoon ontzettend slecht, en ja, ik had de stick er uit moeten halen, dat begrijp ik, maar ik heb een uur na de monteur na selectro gebeld, waarna het geen probleem is om die monteur op te bellen lijkt mij? als dit gewoon direct gebeurt was, was ik nu deze stick niet gehad. maar waar mijn ergenis nu weer opspeelt ,is omdat de tv wederom dezelfde syntomen geeft als het eerst doet, klantenservice wordt vervolgd dus.





u heeft opnieuw hetzelfde probleem met de tv , lees deze informatie eens door klik op de rode regels .( zie ook de voorbeeldbrieven )

https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-product-dat-niet-goed-ondeugdelijk-is" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-product-dat-niet-goed-ondeugdelijk-is 

https://www.consuwijzer.nl/elektronica/garantie/hoe-vaak-mag-verkoper-repareren-vervangen-voordat-ik-geld-terug-mag-vragen" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl/elektronica/garantie/hoe-vaak-mag-verkoper-repareren-vervangen-voordat-ik-geld-terug-mag-vragen