Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 25-10-2005 15:11:29
Computers & Telefonie

Gedwongen meeverhuizen van freeler naar het net?

Dank beiden. zo heel veel duurder is xs4all nou ook weer niet; bij
freeler waren we ook 35 p/mnd kwijt. en eerlijk gezegd is het
belangrijkste; gewoon goede verbinding (hele dag online), onbeperkt
kunnen internetten en mailen. en vooral: geen gezeik met geen/slechte
verbinding of slechte helpdesks. nu weer met het net; kunnen niet
zeggen of we - om tot 9 december = datum opzegging online te kunnen
blijven - het abonnement van het net moeten activeren. een zegt van
wel(maar dan zit u er wel een jaar aan vast? we hadden het net
opgezegd!) de ander zegt van niet (maar dan loopt u het risico geen
verbinding meer te hebben maar dan belt u ons en kunt u het alsnog
activeren). zucht. misschien maar gewoon nu, meteen, morgen naar
xs4all. dan maar een maandje dubbel betalen! overigens; weten jullie
hoe het nou zit want ai, ik heb dus net al opgezegd, en lees op site
consumentenbond dat je je eerst bij nieuwe provider aan moet melden...
om te voorkomen dat je afgesloten wordt. nee toch??