Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hansje klein
hansje klein - 14-05-2016 13:20:27
Elektronica & TV

Mediamarkt

Mijn actuele philipservaring:

heb ook met een nieuwe philips-tv een probleem. uitgepakt, maar de helft van de functies werkten niet. teruggebracht en zonder kommentaar een nieuwe gekregen, maar weer dezelfde problemen. van de verkoper kreeg ik alwéér kommentaarloos mijn geld terug met de (mondelinge) mededeling 'philips is niet meer wat het ooit was'.

omdat ik een philipsfan ben heb ik ergens anders toch nog eens hetzelfde toestel gekocht......maar wéér werkten niet alle functies. de vakman adviseerde: altijd eerst een upgrade op te halen, maar ook dàt werkte niet. de consumentenservice van philips reageerde met de tip dat ik een nieuw toestel kon krijgen, maar voor mij was de maat vol. ik wil het uitgezochte philips-toestel met werkende functies en heb het laatste toestel nu aan de reparatiedienst van philips aangeboden en aangegeven dat ik èn geen nieuw toestel en óók niet gemakshalver mijn geld terugwil......

zover mijn belevenissen met de aankoop van een standaard serietoestel van philips.