Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

akkerdistel
akkerdistel - 26-05-2016 17:03:30
Computers & Telefonie

Waarom is er zoveel verschil in prijs webhosting?

Het heeft te maken met massa, kwaliteit en service. zo heeft het eerder genoemde http://one.me/nlaolare" target="_blank">one.com veel klanten maar weer geen telefonische helpdesk (geen idee waar je dat voor nodig zou moeten hebben) echter kwalitatief gezien best in orde. zal even spieken hier; over de afgelopen, net geen, 3 maanden is hij 3 keer offline geweest, in totaal met 68 minuten, waarvan het langste 40 minuten (extern gemeten -uptimerobot.com- per 2 uur). gezien de prijs is dat eigenlijk, nog geen 0,1 dagen offline per jaar, bijna te mooi om waar te zijn.