Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster1
zoekster1 - 02-06-2016 12:40:03
Geldzaken & Recht

Schade na plaatsing slimme meter

Hier is een wanpresatie geleverd door liander. op zich maakt dat verder niet uit, u heeft recht op schadevergoeding. natuurlijk wordt dat niet uit de zak van liander betaald, maar door de verzekering van liander. helaas hoeft men slechts dagwaarde uit te betalen. niet wat u ervoor moet uitgeven om de nieuwe spullen aan te schaffen.

maar schroef die dagwaarde nog wat op in een aangetekede brief of mail met ontvangstbevestiging (goedkoper) naar liander. niet geschoten is altijd mis.
dateer brief, naw gegevens van u en liander, klantnummer/ordernummer/behandelingsnummer.

u stelt wat er is gedaan door liander, datum en wat er vervolgens is foutgegaan, datum. stel ook dat liander erkent dat er door u schade is geleden.
vervolgens stelt u de schade vast en wat u vergoed wilt zien. ook beargumenteert u waarom liander een te laag schade bedrag wil uitkeren.

verzoek om een schriftelijke reactie binnen 14 dagen.

dat u niet om de slimme meter heeft gevraagd heeft verder geen enkele toegevoegde waarde. u bent immers akkoord gegaan, dat had niet gehoeven.