Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

An
Annette7 - 03-06-2016 11:37:54
Winkels & Webshops

Is een webshop verantwoordelijk voor retourkosten als ze een kapot artikel sturen?

Goedemorgen,
even een update, over woonwinkel villa rose.........nog steeds geen antwoord op mijn mails,ook thuiswinkel.org die mijn mail heeft doorgestuurd van mij via hun,waarbij hij binnen zeven dagen zou moeten antwoorden heeft hij niet op gereageerd!
getty die hier een reactie plaatste heeft gelijk......recht hebben en recht krijgen zijn inderdaad 2 verschillende dingen.
want hoe moet je dit nou oplossen als woonwinkel villa rose nergens op reageert?