Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

is
ischut - 06-06-2016 22:21:59
Winkels & Webshops

Heeft iemand ervaring met bmedi in avelgem - belgië?

Ik heb eerst bij de fabrikant van nivea geïnformeerd of de ph neutrale zeep nog in nederland verkrijgbaar was. antwoord: nee. maar, zo vertelden ze mij, in belgië en engeland was de zeep nog wel verkrijgbaar. zij raadden mij aan om te proberen de zeep via webwinkels in die landen alsnog te verkrijgen. zo ben ik bij bmedi terecht gekomen. door bmedi werd de ph neutrale zeep op hun site aangeboden. ik heb toen van tevoren gecheckt of ze echt 42 stukjes nivea ph neutraal zeep hadden. antwoord: ja, maar ik moest wel vooruit betalen omdat het de eerste keer was dat ik daar een bestelling deed. dat heb ik gedaan. en vervolgens heeft bmedi mij 6 stukjes ph neutrale zeep toegestuurd en 36 stukjes niet ph neutrale zeep. wat heb ik nou precies verkeerd gedaan in deze? niets toch. de fout ligt toch volledig bij bmedi? als zij nog slechts 6 stukjes ph neutrale zeep konden leveren hadden ze mij dat van tevoren moeten zeggen en slechts 6 stukjes op moeten sturen.