Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fr
fredhannie - 10-06-2016 13:44:07
Computers & Telefonie

Inbraak in modem ziggo

Wat ik wel weet is dat ziggo de ene keer dit zegt en de andere keer dat en alles per telefoon. wij hebben zo een geintje gehad dat een jaar heeft gelopen en waarvoor zijzelf telefonisch een aanbod tot schadevergoeding deden omdat ze wisten dat ze het bij de rechter zouden verliezen. toen ze door hadden dat wij (uit iets wat mijn man zonder er bij na te denken had gezegd) dat wij geen juridische procedure konden beginnen omdat dat te duur voor ons was kregen we de andere ochtend direct een telefoontje dat er was besloten niet tot schadevergoeding over te gaan. op de vraag of we dit zwart op wit konden krijgen werd botweg negatief geantwoord. zo gaat ziggo met mensen om dus laat alles zwart op wit zetten (of en per mail) en beantwoord niet telefonisch!