Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster1
zoekster1 - 11-06-2016 12:14:36
Geldzaken & Recht

M2 tandartsen, factuurfraude

Ik zie het als 3 keer onzorgvuldig handelen.
eerst stuur je een factuur terwijl er geen behandeling is geweest.
vervolgens bied je, nadat blijkt dat je fout zit, geen uitleg en excuses aan.
als de klant hierover vragen stelt komt er ook weer niets.

dat verdient toch niet bepaald de schoonheidsprijs. er blijft dan iets hangen 'wat als ik nu maar goedgelovig die rekening had betaald? wat als de rekening direct naar de zorgverzekering was gegaan?'' dat gaat wroeten.

je moet als tandarts de zaak na een fout gewoon netjes afhandelen, krijg je ook geen last.