Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hansje klein
hansje klein - 12-06-2016 11:09:22
Winkels & Webshops

Klantbeoordeling. wat is het nut?

wat is het nut? hier leeft een complete, vaak onserieuze, review-industrie van.....

ik heb ooit een tweeledige beoordeling van een stofzuiger (op verzoek na de aankoop) geplaatst.

1 - de negatieve opmerking was helemaal verdwenen

2 - de positieve opmerking werd qua tekst 1:1 overgenomen door een mij totaal onbekende reviewer

3 - mijn reactie was onder mijn eigen naam dus helemaal verdwenen
________________________________________________________________________________________________

een tweede ervaring was toen ik via een website om een kortingscode vroeg, waarna een toezegging van 20% kwam, echter pas 'nadat ik eerst een review zou hebben geplaatst' (dus nog vóór de bestelling!).

marktbeïnvloeding en bedrog puur uit het werkelijke leven! de producenten en aanbieders doen er alles aan om 'geliked en gelikt' over te kunnen komen, zoals de koopman de beste ware voorin in de vitrine of het kraampje legt.

advies: vergeet die verloochene review-industrie zo snel mogelijk. alhoewel er inmiddels een keurmerk bestaat, maar https://www.webwinkelkeur.nl/webwinkel/" target="_blank">wie keurt dan de keurmerken?