Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster1
zoekster1 - 12-06-2016 21:17:08
Geldzaken & Recht

Internet verbinding

Uw vraag is niet helemaal duidelijk. heeft u het abonnement al opgezegd of niet?

ik ga er nu even vanuit van niet.
u moet dan een ingebrekestelling sturen. daarin geeft u aan wat de overeenkomst is, wat abonnement inhoudt (bijv, 3 in 1 pakket tegen xx bedrag), wanneer deze is aangegaan en wat er sindsdien niet werkt, wat de problemen zijn. u moet ook aangeven wanneer u ziggo hier op heeft gewezen en wat er door ziggo aan is gedaan om de problemen te verhelpen.

u geeft ziggo een termijn, zeg 2 weken, om alsnog de problemen volledig op te lossen, lukt dat niet, zo stelt u, dan zult u de overeenkomst kosteloos ontbinden wegens blijvend niet nakoming van de overeenkomst door ziggo.
u kunt gebruik maken van de volgende zin
'bij gebreke daarvan ontbind ik reeds nu voor alsdan de overeenkomst met u.'

verder verzoekt u om een schriftelijk antwoord binnen 2 weken.

vergeet niet uw klantnummer te vermelden en uw naam en adres. doe het aangetekend schriftelijk. dateer brief.

komt er in die 2 weken geen actie vanuit de kant van ziggo, dan bent u er vanaf. als ziggo wel de zaak weer op de rit krijgt is er geen reden meer tot klagen.


zonder ingebrekestelling kom je niet kosteloos van een overeenkomst af. jammer dat u nu pas met deze problemen hulp zoekt.

als u nu al heeft opgezegd, maak het dan vlug ongedaan. zodra u het ongedaan heeft gemaakt, stuurt u de ingebrekestelling.