Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ha
harryromijn - 13-06-2016 13:14:32
Geldzaken & Recht

Internet verbinding

Bij mij exact hetzelfde: telefoon toegevoegd aan het abonnement, zou 15 aug komen, doch... niets, zelfs geen berichtje. stonden een paar dagen later onaangekondigd voor de deur.
bij weggaan werkte het systeem nog steeds niet. diverse keren gereclammerd bij ziggo. in maart begon men maar op het abo geld van de telefoon maar van mijn bank af te trekken. al mijn berichten naar ziggo kwamen niet verder ddan een ontvangstbevestiging vam hun kant.
( overigens: truc: ik stuur van ieder e-mailtje, waarvan ik bewijzen wil, dat ik die verstuurd heb, een cc naar mijzelf. kan nooit iemand zeggen, dat ik dat niet verstuurd heb, cq met een andere inhoud. )

gelukkig heb ik een zoon, die advocat is. een concept dagvaarding naar ziggo, met de opmerking: in 72 uur opgelost, ( nix coulance of zo, maar... we hebben het zelf verstierd... ) of het origineel gaat naar de rechtbank.

en dat hielp...