Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

be
beciowa - 13-06-2016 19:44:48
Geldzaken & Recht

Internet verbinding

Sorry hoor, maar ik kan me dit niet voorstellen, als bij mij de televisie, het internet of de telefoon het na een dag al niet doet zou ik bij die provider echt flink aan de bel gaan trekken en niet pas na 6 maanden proberen ervan af te komen.  ziggo is trouwens per maand opzegbaar en je hebt telkens contracten van 1 of 2 jaar. waarom moet u nog 4 maanden bijbetalen voor iets dat u maandelijks kunt opzeggen? gaat het hier om een https://www.allesin1vergelijken.eu" target="_blank">alles in 1 pakket? zo een pakket is toch voor minstens 12 maanden en geen 10?  4 maanden en afsluitkosten kosten toch ook geen 300 euro? ik vind dit echt een beetje raar verhaal want ik heb zelf een ziggo abonnement en eigenlijk nooit problemen gehad. in al die tijd dat ik abonnee ben is het internet 1 keer langere tijd uitgevallen door die beroemde dos attack. met een beetje verstand van dns kon ik dat echter heel snel zelf oplossen. ik kan me voorstellen dat er klanten zijn die problemen hebben met ziggo maar ziggo is echt altijd snel en zal klachten of storingen zo snel mogelijk proberen te verhelpen. ik hoop dat u wel alles schriftelijk heeft en anders zou ik u aanraden na 1 juli te gaan opzeggen want dan worden geloof ik de prijzen verhoogd en kunt u het contract in ieder geval beëindigen en kan u de afsluitkosten en de 4 maanden kunnen sparen.