Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Cookies
Cookies - 14-06-2016 15:58:15
Winkels & Webshops

Bol.com komt afspraken niet na

Ik ben er even ingedoken: br electronics in best was een winkel van bestekeus.nl, die ondertussen al een tijdje gesloten is.

de magnetron moet dus inderdaad gratis retour naar bestekeus (mijn virusscanner geeft overigens geen melding). je ontkomt er denk ik niet aan, om het pakket zelf naar een post.nl punt te brengen. misschien kan één van de buren je daarmee even helpen.

de retourvoorwaarden van bestekeus kloppen niet, maar zelf schrijven ze al dat als de fout door bk is gemaakt, retourneren op hun kosten is.

denk dat het de hoogste tijd wordt bol.com achter zijn vodden aan te zitten al dan niet met inschakeling van thuiswinkel.org.

kosten voor retourneren
het retourneren van een product kan alleen wanneer u een akkoord heeft van onze klantenservice en wanneer het product voorzien is van een retourformulier.
de kosten van een retourzending zijn in bijna alle gevallen voor u, de koper. slechts wanneer de fout door bestekeus.nl is veroorzaakt zijn de kosten voor het retourneren voor ons. dit betekent niet dat u retourpakketten franco aan ons kunt versturen. pakketten die franco aan ons worden verstuurd, zullen altijd door ons worden geweigerd.
nadat wij uw retourpakket hebben ontvangen en gecontroleerd op compleetheid, zullen wij de kosten voor het retourneren vergoeden. dit zullen wij altijd binnen een periode van 14 werkdagen doen. mocht een retourpakket onverhoopt niet bij ons aankomen, dan bent u, als afzender van het pakket aansprakelijk. zorgt u er dus altijd voor dat het pakket met handtekening voor ontvangst (hva) aan ons retour komt. dit voorkomt onnodige discussies tussen ons, u en de vervoerder.