Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Em
Emmap - 15-06-2016 17:17:32
Winkels & Webshops

Klantbeoordeling. wat is het nut?

Heb vergelijkbare ervaringen met
hotelspecials, een beoordeling met zowel negatieve als positieve opm. werd niet geplaatst.
dinnersite iens, een negatieve beoordeling werd geweigerd, in andere bewoordingen ongeveer hetzelfde gezegd, werd geaccepteerd (kan misschien ook aan degene liggen die jouw tekst moet beoordelen)

ik probeer niet om de betr. firma af te kraken, maar wel het zo te omschrijven dat het specifiek is, persoonlijk en niet algemeen, soms in vragen i.p.v. stellingen, en aanknopingspunten voor verbetering biedt. toch vinden ze kennelijk dat ze mijn tekst niet kunnen gebruiken...