Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 23-06-2016 15:04:22
Winkels & Webshops

Kan karwei zo met de klanten omgaan

Dat de webshop andere prijzen hanteerd dan de filialen kan niet, alles zit op 1 netwerk en alle prijzen zitten aan elkaar gekoppeld. het maakt dus niet uit of het via de webshop besteld wordt of in een winkel.

is deze bbq wel online te bestellen, of staat erbij dat het enkel is af te halen in een vestiging van keuze? zo lang er nog ergens voorraad in een filiaal staat blijft dit artikel op de webshop staan.
het 'hoofdkwartier', in dit geval intergamma koopt een partij in en verdeeld dat over de gamma en karwei vestigingen. als het op is is het op. het kan altijd zijn dat er na een aktieperiode voorraad overblijft, deze kunnen dan opgekocht worden door de verschillende eigenaren.

het is natuurlijk niet de schuld van karwei dat u uw vlees al gekocht heeft voordat u een bbq al in handen had. en als u echt zo graag de winkels wilde steunen was u daar wel heen gegaan om de bestelling te regelen en het niet onpersoonlijk telefonisch te doen. er is nu hoogstwaarschijnlijk een reservering gemaakt, telefonisch wordt er nl nooit een bestelling gemaakt. daarnaast betaald u bij een bestelling een aanbetaling zodat karwei ook zeker weet dat u de bbq komt afhalen.

en wat is het probleem dat de bbq maanden laten goedkoper was bij gamma en poortvliet? als u echt zo graag de bbq had gehad had u deze al lang elders kunnen kopen.

in uw verhaal verdiend karwei zeker niet de schoonheidsprijs, maar de winkels zijn fysieke winkels waar mensen werken en is geen telefonische winkel. volgende keer gewoon even langs gaan, persoonlijk contact levert nog altijd de minste problemen op.