Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

An
Annette7 - 25-06-2016 12:29:00
Winkels & Webshops

Is een webshop verantwoordelijk voor retourkosten als ze een kapot artikel sturen?

Hoi carola, en allemaal
nee natuurlijk raad ik iedereen af die ik ken om er nog te kopen.
daarbij waren er al verschillende die er niet meer kochten omdat hij onbeleefd was tegen ze.
maar de winkel was al per direct gesloten,en volgens horen zeggen is de webwinkel ook een aflopende zaak.
riviera maison en villa rose zijn al gestopt met elkaar.
dus er zal meer aan de hand zijn,maar goed, ik heb mijn geld terug ,alleen niet op een prettige manier.
als je naar de webwinkel gaat zie je ook dat het leeg aan het lopen is,nog weinig artikelen.
misschien maar goed ook,iemand die niet klantvriendelijk is,en arrogant, had nooit een webwinkel moeten beginnen,
maar ja, je ziet maar weer.........karma is a bitch!