Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wj
wjg49 - 26-06-2016 16:48:51
Winkels & Webshops

Kan karwei zo met de klanten omgaan

@halex, @neodutchio, assumption is the mother of all f... ups.

ik ben(was) al 30 jaar klant bij deze karwei, de mensen daar kennen mij , en ik ken hun. ik hoef dus niet langs te gaan voor een bestelling! het probleem is hier niet het filiaal, maar een hoofdkantoor wat weigert een oplossing te zoeken en wat willens en wetens een bbq, die dus niet te leveren zou zijn, tot 6 weken na dato nog gewoon op de website zet,(zowel bij gamma als karwei) en als de vestiging aangeeft dat ze het mogen oplossen door toch de bbq te leveren het hoofdkantoor daarna een mail stuurt waarin iets totaal anders staat.
en wat die andere aanbiedingen betreft, tegen de tijd dat ik erachter kwam dat karwei niet ging leveren, let wel, ik heb als klant bij een bestelling ook nog zoiets als een afnameplicht, die waren inmiddels verlopen.
maar @neodutchio, als u dus een duikvakantie boekt, en alle uitrusting daarvoor aanschaft, dan gaat u niet reclameren als de vakantie door de reisorganisatie geanulleerd wordt?

waar het hier om gaat is de totale onverschilligheid van de karwei organisatie als het gaat om hun loyale klanten. het is ook niet dat ik het niet eerst netjes heb willen oplossen, maar als je 6 weken lang tegen een virtuele muur loopt zonder dat ze reageren, en als dan uiteindelijk de reaktie er een is van, pech gehad... dan rest mij nog maar een "wapen" als consument, namenlijk dit gedrag delen met anderen!