Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tijger1
tijger1 - 27-06-2016 14:11:04
Computers & Telefonie

Vodafone abonnement wordt niet geactiveerd, annuleren duurt ook al meer dan een week. hoe kom ik er vanaf?

U zult schriftelijk moeten eisen dat uw abonnement actief wordt, zeg binnen 14 dagen, en stel ze nu voor alsdan reeds in gebreke zodanig dat als dat niet gebeurd, u het abonnement als niet ingegaan beschouwd. 

maar er zal zich hier een webcare medewerker melden, die het voor u gaat "oplossen".