Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 27-06-2016 14:41:47
Computers & Telefonie

Vodafone abonnement wordt niet geactiveerd, annuleren duurt ook al meer dan een week. hoe kom ik er vanaf?







hallo hc4000 , 

stuur vodafone een aangetekende brief ( klacht ) , zie hier klik op de rode regels

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv  

wilt u nog het abonnement , stuur dan een aangetekende brief vermelding aanmaning tot nakoming overeenkomst ( scroll naar beneden voorbeeldbrief ) 

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/contract-telefonie-internet-tv-kan-geen-gebruik-maken-dienst" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/contract-telefonie-internet-tv-kan-geen-gebruik-maken-dienst

adres : vodafone hoofdkantoor , 
avenue ceramique 300, 6221kx, maastricht
tel.nr .043 - 3555555