Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

em
emmahulshof - 29-06-2016 10:39:34
Geldzaken & Recht

Internet verbinding

Vreemde gang van zaken. ik twijfelde zelf ook of ziggo wel een goede klantenservice had, maar ik hoorde er wel goede verhalen over in de buurt waar ik kwam te wonen. teveel betalen wilde ik uiteraad niet dus ik heb gewoon vergeleken bij andere providers of zij hetzelfde (of een soortgelijk) pakket aan konden bieden. bij http://www.aanbiedercheck.nl/ziggo/" target="_blank">http://www.aanbiedercheck.nl/ziggo/ vond ik eigenlijk alleen ziggo die goed aansloot en tele2. laatsgenoemde gaat echter niet via de kabel, maar vanwege de prijs wel voor tele2 gekozen. dat was ook zeker niet ideaal...zal je er niet mee vermoeien, maar ik stap binnenkort over naar ziggo.

hoe is het nu met jouw conflict met ziggo afgelopen jimmy73?