Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Gerry1969
Gerry1969 - 05-07-2016 11:51:34
Elektronica & TV

Hoe kom ik van mijn ziggo abonnement af?

Wat heeft de monteur dan gedaan en waar ligt volgens hem het probleem.
gebruik je toevallig een losse router naast je ziggo modem/router dan kan het bruggen van je ziggo modem/router de oplossing zijn.
een telefoontje naar ziggo met het verzoek je router in de modem/router combi uit te schakelen is voldoende.
daarna modem opnieuw starten en via je eigen router internetten.
dit is een zeer bekend probleem, de 2 routers zitten elkaar gewoon in de weg.
je gebruikt dan het modemgedeelte van ziggo en je eigen losse router.
is alle bekabeling up to date en juist aangesloten?

diewilik