Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vodafonewebcare
vodafonewebcare - 07-07-2016 10:14:53
Computers & Telefonie

Vodafone abonnement wordt niet geactiveerd, annuleren duurt ook al meer dan een week. hoe kom ik er vanaf?

Hallo hc4000,
we hebben op 28-6 gevraagd om aanvullende gegevens naar ons toe te sturen. wellicht is dit aan je aandacht ontschoten maar we hebben tot op heden nog niets mogen ontvangen. kun je kort aangeven of het issue inmiddels is opgelost?

vriendelijke groet, per

vodafone 24/7 webcare