Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ha
hansjee9 - 07-07-2016 12:00:01
Elektronica & TV

Hoe kom ik van mijn ziggo abonnement af?

Beste pauline,


naar aamnleiding van uw vraag,kom ik nog van ziggo af:

naar gelang de klachten,behoort u dit eerst vaia de klanternservice van ziggo te bespreken,mocht dit niet gaan of werken,dan dient u een officiele klacht in te dienen,bij de afdeling klachtenoficie,hiervan kan ik u indien gewenst een email adres van geven.
als deze betreffende afdeling ook geen perspectief bied,en dig naar medere email correspondentie,dan kunt u nog naar de klachten commissie gaan in denhaag,en vanuit deze organisatie,gaat u naar de rechter.
de rechter is de laatste stap,om daar naar toe te gaan,dit is een verkote weergave,zoals het normaliter behoort te gaan lope,deze procedure.

mocht u echter onverhoopt,ervan af willen,omdat in uw ogen ziggo ingebrekestelling blijft,en dit al enige maanden,dan heeft u net als een iede ander,het recht,het contract te gaan ontbinden.