Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

django023
django023 - 08-07-2016 14:01:14
Geldzaken & Recht

Vodafone betaalt creditnota al 8 maanden niet uit


door vodafonewebcare - 8 jul. 2016 om 08:37 
719 antwoorden / 0 vragen

0

hallo dimitri,
wij zijn bij onze collega's van vodafone thuis gaan navragen wat de status is van de uitbetaling. de opdracht voor uitbetaling gaat per 20-7 naar de bank toe. sorry voor de vertraging en het ongemak.

groeten, per
vodafone 24/7 web care


--------------------------------

goedendag vodafone,

zoals ik in mijn schrijven al aangeef ga ik niet akkoord met een uitbetaling op 20 juli. dit wordt al maanden toegezegd, ik ben al maanden bezig jullie zaken op te lossen. ik ben ondertussen zoveel tijd kwijt aan dit verhaal terwijl de fout bij jullie ligt. op 13 juli 2016 ben ik dan ook gerechtigd € 40,- incassokosten in rekening te brengen. bovendien zijn sommige collega's van jou erg bijdehand en geven aan dat ik er zelf voor kies om iedere keer te bellen. dit moet ik wel doen want anders wordt het niet opgelost. ik verwacht dan ook een schriftelijke reactie op mijn e-mail en uiteraard een welgemeend excuus mocht dat er af kunnen.