Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
jacqueline345 - 12-07-2016 22:19:22
Geldzaken & Recht

Shurguard stort mijn betaling terug om later meer geld te kunnen vragen


voor ideal-betalingen kan een webwinkel/organisatie gebruik maken van een tussenrekening van een bank of een collecterende payment service provider. u kunt er daarom niet vanuit gaan dat het rekeningnummer waar de ideal-betaling naar toe gegaan is, ook het rekeningnummer van de webwinkel/organisatie is. over het algemeen wordt deze reguliere overboeking binnen een aantal dagen teruggeboekt. mocht dit niet het geval zijn dan adviseren wij u om contact met uw eigen bank op te nemen.


uw bank kan op basis van het 16-cijferig ideal-transactienummer die bij uw betaling staat vermeld uitzoeken waar uw betaling is gebleven.

dit haal ik net van de ideal site...
mogelijk zit er een tussen rekening dus..???