Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 13-07-2016 09:17:42
Geldzaken & Recht

Shurguard stort mijn betaling terug om later meer geld te kunnen vragen

Als ik het goed begrijp heeft u de eerste keer aangegeven financiele problemen te hebben en een maand later betaald, maar voor de nieuwe datum van de 13de. kan het niet zijn dat uw betaling en de brief/mail van shurgard elkaar gekruist hebben? zal ongetwijfelt in de tekst gestaan hebben dat u dan de brief als niet verzonden kan beschouwen.

een maand later betaald u weer te laat en doet dat via een dubieuze aktie vie ideal. via een nummer dat u nog heeft liggen probeert u geld over te schrijven wat door ideal tegengehouden wordt omdat het niet kloppend is. vervolgens gaat u om u heen slaan om te roepen dat niemand weet hoe ideal werkt en zelf de politie snapt het niet. kan het niet gewoon zijn dat de fout bij u ligt?

tip, heel snel de openstaande facturen betalen, gewoon via een bankoverschrijving. en als u toch al in de financiele problemen zit zoek dan een goedkopere oplossing dan shurgard.