Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

racingweirdo
racingweirdo - 13-07-2016 20:03:06
Geldzaken & Recht

Shurguard stort mijn betaling terug om later meer geld te kunnen vragen

Als ik het goed lees, heeft hij de eerste keer overgemaakt via ideal, en de tweede keer overgemaakt via internetbankieren naar hetzelfde nummer.

waarschijnlijk heeft hij de tweede keer geen of een verkeerd betalingskenmerk ingevoerd, waardoor shurgard noch de payment service provider het thuis kunnen brengen en het hele zooitjes is terug gestort.

eigen schuld.