Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ge
george159 - 19-07-2016 21:18:03
Winkels & Webshops

Incasso bol.com en accountor

Op de naam van de buurman account aangemaakt, zijn naam, zijn adres gegevens, zijn leverings adres en zijn factuur adres. het enige wat van mij is, was mijn e-mail adres, omdat hij dat immers niet had. dus werden de herinneringen naar mijn e-mail gezonden, heb dat steeds aan mijn buurman doorgegeven met het verzoek dit af te handelen. op een gegeven moment bol.com verzocht om het met de buurman zelf af te handelen, maar da wilde men niet omdat ze geen geschil hadden met mij maar met mijn buurman en wie ik dan wel mocht wezen?? nou ja diegene die de herinneringen steeds op zijn e-mail kreeg. op een gegeven moment werd er incasso ingeschakeld, ik heb toen nogmaals met bol.com contact opgenomen met het verzoek om mij als rechtspersoon hier buiten te laten. dit word ook gehonoreerd en op verzoek van bol.com. telefoon nummer van mijn buurman aan hun gegeven en daarna werd het rustig en hadden de buurman en bol.com via de post en telefoon contact met elkaar. nu wilde ik gisteren wat bestellen, maar mijn e-mail was gekoppeld aan het bestand van de buurman, met het gevolg dat mijn bestelling geannuleerd werd omdat er nog incassokosten openstonden op het account van mijn buur, met mijn e-mailadres. heb weer gebeld, gemaild uitgelegd, vnadaag de hele dag van bol.com naar incasso naar deurwaarder gestuurd en niemand kon het schijnbaar oplossen zodat ik weer gewoon kan bestellen! ik hoop dat ik het nu duidelijk heb kunnen uitleggen!