Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sy
sylvia_71 - 31-07-2016 18:45:57
Elektronica & TV

Verhuizen met ziggo nu opeens 16 euro duurder per maand.

Hoezo met stomheid geslagen? het is niet 'blijkbaar' dat je van een voormalig ziggo-gebied naar een voormalig upc gebied gaat verhuizen, het is gewoon zo! ook al zijn ze gefuseerd wil dat nog niet zeggen dat je nu in het gehele ziggo-gebied dezelfde diensten kunt afnemen. dit duurt nog wel een hele poos voordat dit kan. de netwerken zijn ook nog lang niet op elkaar afgestemd. dus kun je je huidige abonnementen niet meenemen, en ook niet omdat het 'blijkbaar' zo is. het is zo. zo simpel is het. daarnaast had je hier ook tegenaan gelopen als ze niet waren gefuseerd. dan had je precies hetzelfde probleem. 

dus, nieuw abonnement afsluiten bij ziggo en je oude abonnementen beëindigen, of je meldt je aan bij een andere aanbieder. er is genoeg keus.


het middelste alles-in-1 pakket, connect & play complete, voor € 58,95 is een totaalpakket, met kabel tv en radio, horizon tv, bellen (exclusief verbruikskosten) en internet 150 mb, dus 4 onderdelen. ik geloof gewoon niet dat jouw huidige pakket al deze opties heeft. én zeker geen internet 150 mb. welke internetsnelheid heb je nu? en uit welke opties bestaat je pakket? omdat je het over 'een internet + tv abonnement' hebt, maar waar is het telefoonabonnement dan? 

dus als je wil vergelijken, wat geen zin heeft, dan moet je het wél goed vergelijken. en in het voormalig upc-gebied is het nooit mogelijk geweest om met eigen smartcards te werken. want alle apparatuur in dit gebied was én is nog steeds in bruikleen. je eigen smartcards werden dan ook niet geactiveerd bij ziggo. alleen in het voormalig ziggo-gebied. 

al met al, hoe dan ook, je huidige abonnementen kun je niet afnemen op je nieuwe adres. en geen enkel face-book reactie zal dit voor jou kunnen veranderen.