Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ma
MacWally - 01-08-2016 16:54:05
Elektronica & TV

Ziggo internet wordt steeds langzamer.

U heeft de modem natuurlijk in de huiskamer staan. u heeft natuurlijk de 5 ghz aanstaan en u heeft ook de modem uitgezet en na 10 seconden weer opgestart. de snelheid die u meet op de pc is het belangrijkste dat zal wel anders zijn dan op uw tv. samsung heeft tizen als besturingsysteem wat niet te vergelijken is met wat er op uw pc staat. tizen is traag. zelf heb ik ook de 40 mb van ziggo en stond eerst ook in de meterkast waar het voor geen meter werkte. nu in de huiskamer en werkt uitstekend. streamen via http://www.samsung.com/nl/support/smartview/" target="_blank">samsung smart view app op de pc werkt bij mij gewoon goed.