Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Gerry1969
Gerry1969 - 01-08-2016 17:18:57
Elektronica & TV

Ziggo internet wordt steeds langzamer.

Ziggo gaat normaliter pas in actie komen als je een verlies hebt van 30%.
dus in uw geval onder de 28mb/sec.
ik denk dat het aan de wifi ligt, en als het bekabeld is zou ik de bekabeling eens nalopen zoals al eerder aangegeven.
ik haal altijd meer als waar ik voor betaal, bekabeld en draadloos haal ik ruim 300mb (304-306) en upload ipv 30 zo'n 32mb.
wel goede wifi kaarten in laptops, voor zover nodig cat 6 kabels, coax van hirschmann, en snelle asus router met 5ghz ac ondersteuning.
mijn ervaring is net als @carola83 dat je dus niet een tot 40mb abo hebt maar gewoon die 40 moet kunnen halen als je hardware in orde is.

diewilik