Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ge
george159 - 01-08-2016 20:30:00
Geldzaken & Recht

Is western union mijn geld kwijt?

Neh, zondag de 24ste overgemaakt meteen aansluitend na de aanvraag bij western union. je krijgt dan ook meteen bevestiging dat de aanvraag gedaan is en je krijgt dan ook meteen een mtcn. nummer en als vaste klant heb je ook een vast nummer wat je moet vermelden bij de overschrijving. dit alles klopte en was door mij gedaan!
niet via paypal omdat ze daar problemen mee hebben bij western, lukt vaak niet, daarom boeking gedaan via internet bankieren. ik zag ook meteen dat het geld was afgeschreven van mijn rekening en daags erna, maandag goedgekeurd door de rabobank en definitief overgemaakt naar western. normaal kreeg ik beinnen twee dagen bericht van wu. dat het geld binnen was, nu niets, dus woensdag avond gaan bellen naar helpdesk en toen merkte ik al dat het niet goed zat en toen ze donderdag ook nog een betaal overzicht van mijn rekening wilden hebben, had ik helemaal in de gaten dat het niet goed zat!
weekend is er niet bij western union, bank werkt 365 dagen per jaar. dus in het weekend hadden ze het ook al kunnen oplossen. rabobank heeft diverse malen verklaard dat het geld naar wu gestuurd was en door wu. geacccepteerd was. dus het is bij wu.! rabobank kan trouwens niet terugboeken, kunnen ze alleen bij automatische incasso!