Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 01-08-2016 20:50:34
Elektronica & TV

Ziggo internet wordt steeds langzamer.

Controleer anders eens of u wifi ingesteld staat op een erg druk kanaal, als dat het geval is dan een minder druk kanaal instellen.
lees daarover o.a. hier (punt 4): http://computerworld.nl/it-beheer/76024-10-ultieme-tips-voor-optimaal-wi-fi" target="_blank">http://computerworld.nl/it-beheer/76024-10-ultieme-tips-voor-optimaal-wi-fi
als u een telefoon met android heeft dan is de app wifi analyzer daar erg handig voor (google play). met deze apps kunt u niet het kanaal wijzigen.