Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edrick3
edrick3 - 05-08-2016 12:22:29
Winkels & Webshops

Ik wil een artikel retourneren naar lidl. die reageren niet op mijn vraag

Ik wil mijn artikel retourneren/ terugsturen. hoe werkt dit?

toch niet tevreden over je bestelling? over retourneren doen wij niet moeilijk. binnen 30 dagen kun je een artikel gratis terugsturen.

het retourneren van je bestelling bestaat uit 4 eenvoudige stappen.



om het artikel terug te sturen heb je een retourbon nodig. je kunt de retourbon aanvragen via het https://www.lidl-shop.nl/contact" target="_blank">contactformulier. liever bellen? https://www.lidl-shop.nl/contact?jumptofaq=71" target="_blank">neem dan contact met ons op.
je ontvangt van ons de retourbon en het dhl-retourlabel per mail
leg de retourbon in het pakket en plak het dhl-label goed zichtbaar op het pakket
geef je pakket af bij een https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/parcelshop" target="_blank">dhl-parcelshop bij jou in de buurt

na ontvangst van je retour(en) in het lidl-retourencentrum ontvang je een bevestiging per e-mail. wij zorgen ervoor dat je aankoopbedrag zo spoedig mogelijk wordt terugbetaald. als je de gehele bestelling retourneert, dan ontvang je ook de door jou bij je aankoop betaalde verzendkosten terug.

mocht je de retourbon en het retourlabel niet af kunnen drukken, geef ons dit door via het https://www.lidl-shop.nl/contact" target="_blank">contactformulier. we helpen je graag verder.


dus even geduld hebben.