Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 05-08-2016 12:26:56
Winkels & Webshops

Ik wil een artikel retourneren naar lidl. die reageren niet op mijn vraag

Hallo d.kanaar 

vraag de retourbon aan via het contactformulier , 


het retourneren van je bestelling bestaat uit 4 eenvoudige stappen.



om het artikel terug te sturen heb je een retourbon nodig. je kunt de retourbon aanvragen via het https://www.lidl-shop.nl/contact" target="_blank">contactformulier. liever bellen? https://www.lidl-shop.nl/contact?jumptofaq=71" target="_blank">neem dan contact met ons op.
je ontvangt van ons de retourbon en het dhl-retourlabel per mail
leg de retourbon in het pakket en plak het dhl-label goed zichtbaar op het pakket
geef je pakket af bij een https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/parcelshop" target="_blank">dhl-parcelshop bij jou in de buurt .

zie ook hier ruilen en retourneren , klik op de rode regel .

https://www.lidl-shop.nl/ruilen-retourneren" target="_blank">https://www.lidl-shop.nl/ruilen-retourneren