Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
jan4073 - 06-08-2016 11:32:35
Geldzaken & Recht

Benzine niet afgerekend

Ik denk dat je in je goed recht staat. je hebt ter goeder trouw gehandeld. de pomphouder is de veroorzaker van het probleem niet jij. het was leuk geweest als jij had opgelet en gezien dat het misging dan had je het direkt recht kunnen zetten. zij hebben de fout gemaakt en daarom is het niet terecht om van jouw te verwachten dat jij controleert of de medewerker het goed doet. dat is jouw taak ook helemaal niet ik betwijfel of jij dat wel eens mag. dat is wat de meesten hierboven schrijven: dat jij moet kontroleren of de medewerker het goed doet. ik raad je aan gewoon de incasso procedures te door lopen. wle elke keer reageren en kopies van alles zorgvuldig bewaren. ik zou ook elke keer schrijven dat jij je ervan bewust bent dat zij een fout gemaakt hebben en dat je bereidt bent de benzine te betalen. als je na x aantal incasso berichten ontvangen en beantwoordt te hebben dan houd het helemaal op of je krijgt een bericht van een deurwaarder. en die gaat zeker geen rechtzaak aanspannen voor €35, omdat de rechtbank jouw nooit de kosten van de rechtzaak zal laten betalen omdat de pomp een fout gemaakt heeft. nogmaals er is nergens een plicht om te kontroleren of de medewerker het goed doet. gewoon afwachten en netjes en op tijd reageren dat is alles wat je doen moet. succes
jan4072