Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ma
MacWally - 06-08-2016 12:58:28
Geldzaken & Recht

Benzine niet afgerekend

Een hele domme kassamedewerker en een lompe pomphouder. ik werk zelf al bijna 20 jaar bij een bp in een klein dorp en wij doen dat echt heel anders. zoals u zei dat je een vaste klant bent daar had de kassamedewerker en/of de pomphouder jouw moeten herkennen op de camerabeelden en moeten wachten totdat u er weer kwam tanken. met screenshots van de videobeelden kunt u dit laten zien met de bijbehorende kassabon. mocht die klant er niet meer komen dan zou je denken dat er opzet in het spel is en zou de pomphouder alsnog de politie erbij halen. wat wij ook doen bij onbekende klanten is dat wij de politie bellen met de mededeling dat een klant vergeten is te betalen en dat op de video goed tezien is dat er geen opzet in het spel is. de politie is dan bereid om die persoon op te bellen met de vriendelijke vraag om alsnog te komen betalen. dat gaat altijd goed bij klanten die of door de fout van de kassamedewerker niet betaald hebben of vergeten zijn te betalen. bij echte wanbetalers gaat bij ons het incassobureau aan het werk en worden ze op facebook gezet met foto,s plus kenteken.