Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 08-08-2016 02:37:12
Computers & Telefonie

Drivers update

Heeft u al eens gescand met uw virusscanner en mbam? en/of eventueel eerst met de adwcleaner?
heeft u misschien een opruimprogramma gebruikt dat daardoor deze problemen zijn ontstaan? register opgeschoond? of een nieuw programma geïnstalleerd en zo ja, welk programma, en van de site van de makers ervan of van een andere website?
met verwijzing naar @annemerle, mij lijkt foutcontrole ook wat gedaan zou moeten worden, lees eens via de link wat onder windows 10 staat, misschien lukt het dan wel (op rode regel klikken): https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/929833" target="_blank">https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/929833 
u kunt dit eventueel in veilige modus proberen als het zo niet lukt.
inderdaad alleen drivers bij de maker van de pc controleren en ophalen, evenals programma's alleen bij de makers ervan ophalen. u kunt op dit forum altijd voorleggen of een programma dat u op het oog heeft wel een verstandige keuze is.