Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster1
zoekster1 - 08-08-2016 17:33:57
Elektronica & TV

Vodafone

Ik word gewoon misselijk van de manier waarop u door vodafone bent behandeld. en dan te bedenken dat ik bij ziggo zit en dat straks die lui ook aan mijn provider verbonden zijn. hopelijk blijven ze de zaak goed splitsen.

ik raad u aan alles op papier te zetten en dit dan in de vorm van een aangetekende brief naar vodafone te sturen. mocht het tot een rechtsgang komen dan heeft u weinig aan het internet. doe hetzelfde ook per mail. verzoek om een schriftelijk antwoord binnen bijv. 14 dagen. ik vertel dit u om uw juridische positie te versterken. vergeet niet uw ordernummer, klantnummer e.d. te vermelden.

wat u nu niet meer moet doen is via de telefonische klantenservice de hele zaak afhandelen. ze zijn niet kundig daar bij de klantenservice. weet u dat de telefonische klantenservice zelfs een paar keer hun klanten heeft geadviseerd om maar een klacht op het kassaforum te plaatsen om de zaak opgelost te krijgen? zo diep zijn ze daar gezonken.