Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Cookies
Cookies - 12-08-2016 13:38:59
Winkels & Webshops

Opzegging abonnement "niet ontvangen" - watching oplichting

Ik maak in dergelijke gevallen altijd een printscreen, zeker ook van de ontvangst van het verzonden formulier. die bewaar ik totdat duidelijk is dat de opzegging, klacht enz. enz. goed is gegaan. dan had je ze daarmee nu 'om de oren kunnen slaan'.
jammer dat je daar nu niets meer aan hebt, maar onthoudt het voor een volgende keer.

bovendien ga ik zelf ook nog eens bellen als ik met plm. 2-3 weken nog geen reactie van het bedrijf heb ontvangen.