Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mathijs_b
mathijs_b - 14-08-2016 11:18:23
Winkels & Webshops

Opzegging abonnement "niet ontvangen" - watching oplichting

Als ik iets degelijks opzeg vraag ik (indien mogelijk) naar een bevestiging.
als ik geen bevestiging krijg, zeg ik altijd per aangetekende brief (nogmaals) op.
dit laatste heeft me al twee maal heel veel ellende bespaard. de opzegging was z.g. niet ontvangen, maar nadat ik telefonisch zei op welke datum ik de aangetekende brief gestuurd had werd nogmaals in het systeem gekeken en kreeg ik een "sorry, ik zie inderdaad dat..." te horen.