Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

nvolg001
nvolg001 - 22-08-2016 22:23:54
Geldzaken & Recht

Cak: blijvend correcties ontvangen over eigen bijdrage?

Niet meer bellen, is zinloos. gelijk een schriftelijke klacht indienen en de bewijsstukken bewaren.
mijn vrouw ontvangt zorg en daar moeten we een eigen bijdrage voor betalen. maar ik kreeg 2 beschikkingen en dito facturen. bellen: nee het zal in orde gemaakt worden en ik zou geen nieuwe herinnering krijgen. wel dus. tijdens de vierde keer bellen gevraagd waar die rekeningen precies voor waren ( dat rekening nr., waarvoor ) ? sorry meneer, daar mogen wij geen mededeling over doen, dat is privacy. kortom, ze sturen me rekeningen maar ik mag niet weten waarvoor.
officiële klacht ingediend. toen kon het binnen een dag opgelost worden.
de telefonische helpdesk is alleen maar om de mensen met een kluitje het riet in te sturen, niet om problemen op te lossen. dat gebeurt pas als je een officiële klacht indient ( ze moeten namelijk klachten melden aan de opdrachtgever = ministerie ).