Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sa
salty678 - 28-08-2016 10:03:26
Garantie & Verzekeringen

Motor gazelle e-bike kapot

[edit internetredactie: geen persoonsgegevens gebruiken]

ik zal het volgende antwoordt hierop plaatsen. deze komt van de fietsenmaker uit gouda, en het antwoordt van de gazelle service.

 


 


 


 


beste,


 


onlangs heeft een klant van ons contact gehad met jullie en gesproken met xxx over een gouden accu.


 


type fiets : gazelle orange innergy xtra.


 


 


de klacht van de klant is dat ze 3 jaar geleden deze accu heeft aangeschaft en deze nu al kapot is .


inmiddels heeft de klant een nieuwe accu gekocht omdat het niet meer onder garantie afgehandeld kon worden.


nu heeft de klant zelf de oude accu open geschroefd en hier was veel oxidatie te zien wat na 3 jaar erg slordig is. ( zie foto’s in bijlage ).


 


nu moesten wij foto’s op sturen van xx  zodat de klant mischien toch nog en coulance kan krijgen.


 


hoop u bij deze genoeg te hebben geïnformeerd.