Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster1
zoekster1 - 01-09-2016 08:58:05
Winkels & Webshops

Super slechte service en kwaliteit van montel meubelen

Niet meer mailen of bellen, maar aangetekende brief, dan snappen ze daar wel dat het menens is.

stuur een aangetekende brief, een ingebrekestelling waarin u montel een termijn geeft om de zaak naar behoren op te lossen. als er niet binnen die termijn wordt opgelost, dan stapt u naar de geschillencommissie wonen, zo stelt u, daar is montel bij aangesloten.
ziet er zo uit.
u dateert uw brief.
betreft: ingebrekestelling
naw montel

1. u geeft aan hoe de overeenkomst eruit ziet. datum aankoop, product, merk en prijs
2. u geeft aan wat er aan mankeert, datum. (eventuele foto's)
3. wat u tot nu toe heeft gedaan om montel tot actie te bewegen en hoe montel daar mee om is gegaan.
4. geef uiterste termijn oplossing, eis uw recht op een deugdelijk product en het daarbij horend kosteloos herstel.
zijn de gebreken na die datum nog niet opgelost, dan stapt u naar geschillencommissie wonen, zo stelt u.
5. verzoek om schriftelijk antwoord binnen 14 dagen
6.vriendelijke groet en uw naw gegevens, eventueel ook uw email adres (geen telefoonnummer, zorg dat u alles op schrift krijgt.)

bellen ze toch naar aanleiding van uw brief neem dan het gesprek op.
gc wonen klik https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/wonen/" target="_blank">hier  lees goed de brochure door.

op deze manier komt er echt wel beweging in de zaak, dat zult u zien.

succes ermee!